دکتر محمدقاسم فرج زاده دوین، دارای مدرک کارشناسی برق الکتروینک از دانشگاه فردوسی مشهد در سال 90 و همچنین مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته برق کنترل از این دانشگاه در سال های 93 و 99 می باشد. ایشان از سال 1400 محقق پسادکترای پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد می باشند. زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه ایشان کنترل پیش بین، کنترل تطبیقی، سیستم های رباتیک و اتوماسیون می باشد.

آدرس وبگاه :  https://scholar.google.com/citations?user=IIolHHgAAAAJ&hl=en

showProfPic.jpg

دکترحامد بیژنی، مدرک کارشناسی را از دانشگاه بیرجند، مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مدرک دکترا تخصصی را از دانشگاه زنجان به ترتیب در سال‌های 1390، 1392 و 1398 دریافت کرده است. ایشان همچنین در حین تحصل در مقطع دکترا به مدت یک سال با دانشگاه کرتین استرالیا به عنوان همکار پژوهشی تمام وقت همکاری نموده است. در حال حاضر نیز به عنوان پژوهشگر پسادکترا در پژوهشکده هوا-خورشید دانشگاه فردوسی مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد. زمینه‌های تحقیقاتی مورد علاقه ایشان نیز انرژی‌های تجدیدپذیر، کاربردهای الکترونیک قدرت، خودرهای برقی و سیستم شارژ سریع باتری‌ها می‌باشد.

آدرس وبگاه :  https://scholar.google.com.au/citations?user=JzDK9gcAAAAJ&hl=en

showProfPic.jpg

دكتر اسماعيل غفاري، داراي مدارك كارشناسي در رشته مهندسي مكانيك/طراحي جامدات، كارشناسي ارشد در رشته مهندسي مكانيك/طراحي كاربردي و دكترا در رشته مهندسي هوافضا/سازه هاي هوايي از دانشگاه فردوسي مشهد به ترتيب در سال‌هاي 1391، 1393 و 1398 است. ايشان از سال 1399 به عنوان كارشناس دفتر طراحي توربين بادي و از سال 1400 نيز به عنوان پژوهشگر پسادكترا در پژوهشكده هوا-خورشيد دانشگاه فردوسي مشهد مشغول به فعاليت مي‌باشد. زمينه‌هاي تحقيقاتي مورد علاقه ايشان نيز تحليل سازه هاي كامپوزيتي، روش كاهش ابعاد، ارتعاشات سازه و تحليل هاي عددي است.

آدرس وبگاه :  https://scholar.google.com/citations?user=k7XZhPQAAAAJ&hl=en

showProfPic.jpg